BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 18, 2009

N2k Sementara..Pulanglah....


Entry kali nie n2k beritahu pada semua follower,semua pengklik,semua kawan2 blog aku yang pernah masuk blog nie,n masuk dan tengah baca nie..Yus akan pulang ke kampung halaman semula selepas merantau jauh...jadi mungkin aku(tukar style) akan menghilang sekejap sebab kat umah ta de tnet,nak on9 pun susah,tapi Yus akan tetap spent beberapa jam untuk men klik2 kat kowangnyer blog,sebab aku tahu Cik Za(jiran) tak kisah nyer pinjam tenet die..hik3

Bila bercakap tentang nak balik umah,satu badan aku dah semakin panas,sebab dah lama tak jumpa bunda tersayang,3 bulan hidup jauh betul2 uji kesabaran aku...uji ketabahan..memang la aku anak sulung.Anak sulung selalu dikaitkan dengan ketabahan,kuat berkorban dan sebagainya..tapi aku sedar..aku juga manusia..lagipun bila balik umah member2 yang ada famili kat umah,aku asyik teringat je umah...

Akhirnya penantian 3 bulan n2k balik umah tercapai...jadi esok,aku akan bertolak balik ke Kedah,kampung tercinta..Kat umah t ada banyak benda aku nak buat..huhu....nak jumpa member2 balik, nak buat projek time cuti tapi Yus xkan lupakan kowang,time kasih banyak2..sebab kowang...AKU MULA PAHAM ERTI BERBLOG,BUKAN SEKADAR TEKAN,ADD FOLLOWER KOMEN,TAPI BLOG BUAT AKU SEMAKIN BERPIKIR

HIDUP SETIAP ORANG PENUH DENGAN LALUAN BERBEZA,PENUH DENGAN PENGALAMAN BERBEZA,DAN AKU MAKIN NAMPAK ERTI KEINDAHAN BLOG,SEBAB ADANYA KOWANG,MEMBACA SHOUT2 KOWANG,ARTIKEL2 KOWANG TENTANG HIDUP KOWANG,BUAT AKU MULA OPEN UP MY MIND..N MULA BERPIKIR TENTANG HIDUP SEMULA...

HEHE...JADI SEMOGA KOWANG MERINDUI AKU T K..HEHE..SMILE UWAYS SEMUA...YUS AKAN TETAP BUKAK BLOG KAT KEDAH,CUMA DA TAK BERJAM2....HEHE....JAGA DIWI KOWANG EA....:)

3 comments:

Lia3003 said...

ya..setiap orang akan melalui haluan yang berbeza..moga berjaya dengan haluan masing2..selamat bercuti ye..

ticher ina said...

slamat cuti......

sy da cuti 4 ari...

sgt sunyi di rumah...

hu~

Meniti Hari.... said...

tq semua...Yus sudah mula rasa hidup makin menarik skang,sebab ada kowang..hehe....

insan misteri-alolo..sedeynyer....keluar la jalan2 ke..amik angin kampung halaman...